Friday, January 25, 2013

senyap...

1st time dalam idup aku perkara yang aku slaloo look forward and appreciate every single moment on wedding event suddenly tonite had changed to such gloomy and sad feeling after all. Where is the girl who always happy, glamarous, smiling, stylish and confident when ever she attend a wedding ceremony?? where is she???

Ya Allah....if dialah org yg dijanjikan Mu halal bagi ku, maka lahirkan lah rasa itu kembali...lahirkan lah pandangan aku seperti saat pertama aku lihat dia. napa aku x bisa bercakap sambil lihat pada mata nya ya Rob..apa selama ini perkara aku pendam kini buat lidah aku kelu untuk berkata-kata, mata aku berpaling dr dia, jiwa meronta2 memohon kekuatan dari Mu. Sesungguhnya...tlah banyak sign yg aku nampak dia bkn untuk aku...and kali ini...aku akur. let me just redha atas ketentuan mu ya Rob...Engkaulah mencipta segala yg indah buat ku and aku yakin pada ketentuan Mu...and so.aku mula memandang serius untuk selamatkan diri and hati aku ini dahulu...terlalu lama aku tlah comprise with his feeling while actually im hurt inside in every seconds~

maka..cerita KITA ini...pada saat ini...aku hanya mampu berserah pada mu..sesungguhnya Engkau lah yg Maha mengetahui ape yg berada di depan kite and didalam hati kita sendri. my tears that falling down rite now cos of aku akur dgn segala ketentuan Mu ya Allah...kerna...aku hanya seorang perempuan yg lemah dan kini hanya mampu untuk senyap......... aku kesal...kesal kerna aku pilih untuk senyap walhal aku bisa berbicara and menegur sesama umat...tp apakan daya...hati aku terlalu pasrah dgn keadaan....

:(

No comments:

Post a Comment